Capital.ba

Britanija je prva zemlja u kojoj više od 50 odsto marketinga ide na internet

28.12.2014. / 6:40

londonLONDON, Velika Britanija će postati prva zemlja na svijetu u kojoj će se više od 50 odsto cjelokupnog novca od marketinga trošiti na oglašavanje u digitalnim medijima i to zahvaljujući ogromnoj popularnosti gadgeta, društvenih mreža i online shoppingu.

Tačnije, više od 50 odsto od ukupno 15,7 milijardi funti koliko se troši na oglašavanja sada će se trošiti u online medijima.

Prema prognozama onih koji se bave istraživanjem tržišta i oglašavanja ukupna vrijednost marketinškog kolača u toj zemlji će dostići 15,7 milijardi funti u 2015. godini, a za 12,7 odsto će porasti potrošnja na online oglašavanje. To znači da će se na online medije trošiti oko osam milijardi funti.

Međutim, ulaganje u online marketing će porasti i u nekim drugim zemljama poput skandinavskih. U Švedskoj će 47 odsto potrošnje ići u ove svrhe, u Danskoj 43 odsto i Norveškoj 40 odsto. Primjera radi, u Austriji će se 42 odsto od ukupnog iznosa za marketing trošiti na digitalno oglašavanje.

Takođe, display oglašavanje ubrzano raste od 2013. godine i smatra se najbrže rastućim kanalom digitalnog oglašavanja te se i za njega u 2015. godini predviđa rast od 20 odsto, čime će dostići vrijednost od 2,7 milijardi funti, a 39 odsto od toga će ići na mobilne uređaje, prenose agencije.

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!