Capital.ba

“Bambi-Banat” postao kuća brendova

14.05.2008. / 7:30

NOVI SAD,  Koncern “Bambi-Banat”, lider na konditorskom tržištu Srbije, do samo prije godinu dana bio je poznat uglavnom samo po “plazma” keksu, a sada je prava kuća brendova, izjavila je  menadžerka te kompanije Bojana Čarmak.
 “Plazma, srpski sinonim za keks, lider je u kategoriji biskvita sa 22 odsto učešća na  tržištu Srbije. Osnovnu verziju smo dopunili mljevenom plazmom za djecu, sa dodacima 12 vitamina i tri minerala, a sasvim nov je čoko plazma”, rekla je Čarmakova na konferenciji za novinare u Kongresnom centru Novosadskog sajma.
 Prema njenim riječima, novi brendovi “Bambi-Banata”, koji posluje u okviru Grupe “Denjub fuds” (Danube Foods Group), postali su i integralni keks “vilnis” (wellness), posni keks “zlatni pek”, sendvič keks “kolo” i “jo doro” (Yo D`Oro), koji je za samo pola godine dospio na drugo mesto najprodavanijih vafla u Srbiji.
 “Naše `jo jo` (Yo Yo) table s rižom čine čak 63 procenta tržišta Srbije u toj vrsti poslastica, a dobro su prihvaćeni i čokoladice `juhu`, grickalice `još`, crna čokolada za kuvanje `poslastina`, kao i bombone `boni`, `skarlet` (Scarlet) i `karamelice`”, zaključila je gospođa Čarmak.
  
 

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!