Capital.ba

AOL snažno smanjio gubitak

09.08.2011. / 15:02

NJUJORK, Američka internet kompanija AOL snažno je smanjila gubitak u drugom tromjesečju, zahvaljujući jačanju online oglašavanja i izostanku jednokratnih otpisa imovine.
Firma sa sjedištem u Njujorku izvijestila je da je u proteklom kvartalu zabilježila gubitak od 11,8 miliona dolara, nakon što je godinu ranije poslovala s gubitkom od čak 1,06 milijardi dolara. Na prošlogodišnje rezultate u velikoj je mjeri uticao otpis goodwilla povezan s prodajom društvene mreže Bebo. Podsjetimo, AOL je 2008. godine kupio Bebo za 850 miliona dolara, ali ga je kasnije prodao za tek djelić tog iznosa.

AOL je u martu kupio poznati portal Huffington Post za 315 miliona dolara, kako bi povećao broj oglašivača i internetskih posjetilaca. Kompanija je inače u proteklom tromjesečju zabilježila rast prihoda od oglašavanja za 5 odsto. U vlasništvu AOL-a nalazi se i uticajni tehnološki blog TechCrunch. Ukupni tromjesečni prihodi kompanije skliznuli su 8,4 odsto na 542,2 miliona dolara, što je ipak za desetak miliona dolara bolje od očekivanja analitičara. Poslovni.hr

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!