Capital.ba

Amerikanci bi se prije odrekli TV-a nego interneta

28.02.2014. / 6:40

televizorNJUJORK, Amerikanci su toliko zavoljeli internet da bi se, kada bi morali, prije odrekli televizora nego pristupa internetu, pokazali su juče objavljeni rezultati ankete koju je sprovela istraživačka kompanija “Pju rišrč“.

Rezultati ankete pokazuju da bi se 53 odsto korisnika interneta u SAD jako teško odreklo interneta, što je veliki rast u odnosu na 38 odsto iz 2006. godine, prenosi Frans pres.

Čak i kada se uzmu u obzir oni koji ne idu često na internet, “Pju” navodi da bi se 46 odsto odraslih osoba veoma teško odreklo interneta.

S druge strane, rezultati istraživanja pokazuju da bi se 35 odsto odraslih osoba u SAD teško odreklo televizora, u poređenju sa 44 odsto iz 2006. godine.

Prema tim rezultatima, žene su više od muškaraca “vezane” za internet, kao i ljudi sa većim ličnim primanjima i višim stepenom obrazovanja.

Mobilni uređaji izbili su na drugo mjesto, odmah iza interneta, budući da 49 odsto vlasnika telefona kaže da ne bi mogli da se odreknu svojih uređaja, što je više u odnosu na 43 odsto iz 2006. godine.

“Pju” je ukazao na nevjerovatan rast u korišćenju interneta, naročito od 1995. godine kada je broj korisnika u SAD bio 14 odsto u odnosu na oko 87 odsto odraslih Amerikanaca danas.

Te 1995. godine, oko 42 odsto odraslih Amerikanaca nije ni čulo za internet, a 21 odsto njih je imalo samo nejasnu sliku o tome šta je zapravo ta globalna kompjuterska mreža. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!