Capital.ba

Alrosa povećala prihode od prodaje dijamanata

22.07.2014. / 11:59

dijamantMOSKVA, Prodaja dijamanata grupe Alrosa u prvom polugodištu 2014. dostigla je 21,1 milion karata, a prihodi od prodaje povećani su 13 odsto na godišnjem nivou, na 2,7 milijardi, saopštila je kompanija.

Alrosa bilježi pozitivnu dinamiku tržišta dijamanata za prvo polugodište 2014. i rast cijene od oko 6 odsto od početka godine, prenio je Finmarket.ru.

Prodaja dijamanata u drugom tromjesečju 2014. bila je 8,4 miliona karata, od čega su 6,1 milion karata dijamanti juvelirskog kvaliteta, prosječne cijene 200 dolara po karatu, a 2,3 miliona karata su dijamanti tehničkog kvaliteta prosječne cijene 11 dolara karat.

U periodu januar-jun 2014. proizvodnja grupe Alrosa dostigla je 15,9 miliona karata, što je 7 odsto manje nego u istom periodu prošle godine, prenose agencije.

Smanjenje proizvodnje dijamanata uslovljeno je prvenstveno obavljanjem planiranih kapitalnih remonta u nekim fabrikama, navodi se u saopštenju kompanije.

Alrosa ističe da je u preduzeću Severalmaz u toku šest mjeseci ove u odnosu na isti period prošle godine, povećala proizvodnju 2,3 puta i potvrđuje ranije objavljen plan o proizvodnji 36 miliona karata ove godine.

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!