Capital.ba

Aldi ulazi na kinesko tržište

29.01.2017. / 12:45

BERLIN,  Aldi je najavio planove za ulazak na kinesko tržište u online ponudi, a trgovine bi u toj zemlji mogao otvoriti do kraja 2017. godine. 

 

Ovaj njemački trgovac najavljuje da će u drugom tromjesečju pokrenuti online trgovinu koja će ponuditi pomno odabrani asortiman svakodnevnih namirnica. Nadaju se da će fizičke trgovine otvoriti nešto kasnije.

Biće to prvi put da je Aldi ušao na neko tržište online trgovinom, a da prethodno nije uspostavio mrežu fizičkih trgovina u nekoj državi. Njemački će se maloprodajni trgovac za opskrbu poslužiti svojom australskom podružnicom zbog prednosti koje mu pruža postojeća distribucijska mreža.

Poznato nam je da postoji velika potražnja kod kineskih kupaca za australskim proizvodima i cilj nam je opskrbiti kupce koji traže kvalitetne namirnice cjenovno prihvatljivijim alternativama, kažu u Aldiju. Seebiz

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!